Muta-te cu mine …

Muta-te cu mine!

Muta-te cu mine in Rai. Nu-ti face bagaj voluminos, mi-am cusut in pantece tot ce ai nevoie pentru a nu fi cu tine, atunci cand esti cu mine. Muta-te cu mine mai departe de case din beton si nu iti face griji ca o sa mori de foame. Am pus masa in suflet si am intins un sul de impacari pentru orice mantie a vremurilor. Muta-te cu mine intr-o gradina si nu te gandi ca n-o sa avem …balcon printre zarzavaturi. Mi-am rupt sinele in doua si ti-am mesterit cel mai falnic foisor. Muta-te cu mine in casa oricui si nu te gandi ca va trebui sa impartim amandoua o singura cheie. Am sa pandesc cu rabdare treptele scarilor, pana cand toti vecinii o sa-mi dea binete, desi nu ma cunosc. Muta-te cu mine intr-un cort. Si nu te consuma fiindca cerul n-o sa ne pasuiasca mereu, alungand furtuna. Mi-am imprimat pe spate deznodamantul multor povesti care tin de cald, cand lumea e un cub de gheata. Muta-te cu mine in spatele unui evantai parfumat si inchipuie-ti ca o sa avem destula intimitate. Am ales sa ne iubim profund, nu la vedere, pe suprafete mici si nepariate. Muta-te cu mine intr-un pahar cu sampanie si nu te lasa preocupata de posibilitatea ca oamenii sa para multi si probabili. M-am pregatit si pentru asta si am prins de setea pieptului meu, un colac de salvare cu care sa adormi pe orice val. Muta-te cu mine pe o tabla de sah si nu te grabi sa sari din alb, pe negru. Mi-am propus sa nu mai matur si, din cand in cand, sa topaim pe gri, imbracate in roz. Muta-te cu mine pe rama unor ochelari de soare si nu te gandi ca o sa cantarim prea mult. O sa ne fie umbra si cald in nuante fumurii. Muta-te cu mine intr-un avion de hartie. Promit sa nu ma ingras si nici sa-l gadil sub aripa, atunci cand voi vrea sa te iubesc pe uscat. Muta-te cu mine in Rai. Nu sunt sigura ca o sa ne putem intoarce oricand, dar am parcurs scoala intovarasirii. Pentru a-ti fi mama rumena, prietena temperata, si iubita nepotolita. Muta-te cu mine in Rai. N-o sa-mi mai prind rochia in usa, nici tocurile in radacini, si nici esarfele in ramuri. Muta-te cu mine in Rai si pune-mi mana la gura, ca sa-nteleg ca iar vorbesc prea mult, desi tu n-o sa mai pleci.

3 gânduri despre &8222;Muta-te cu mine …&8221;

Lasă un răspuns

