Bucatele prieteniei

Timpul petrecut cu fiecare dintre noi este acel timp, care ne face sa devenim importanti pentru tine si tu pentru noi.

Nu conteaza timpul pe care il petrecem impreuna, ci calitatea timpului. Cinci minute, o clipa, o secunda sunt la fel de importante ca o zi intreaga. Am invatat si inca mai invatam, impreuna, sa nu judecam o persoana dupa cum arata, felul ei de a fi, fara a o putea eticheta (asa cum facem rareori inconstient). Prieteniile se construiesc, incet, pas cu pas. Exista prietenii de acest fel care rezista ani intregi, chiar si o viata intreaga.

Intodeauna cand ne’a intrebat o persoana „ce am facut ?”, fiecare dintre noi a dat acelasi raspuns: „mi’am pierdut timpul cu prietenele/prietenii”, dar putine persoane au inteles ce a insemnat ” acest timp pierdut”. Pentru noi, de fapt, este un timp trait, profitabil, din care am castigat amintiri pentru o viata intreaga.

O prietena devine importanta pentru noi si noi pentru ea, atunci cand putem chiar si in lipsa ei, sa radem sau sa plangem, sa’i ducem dorul, sa ne dorim sa ne fie alaturi atunci cand suntem suparate sau fericite sau pur si simplu pentru a ne bucura de prezenta ei. Important e sa stim sa profitam la maxim de fiecare clipa ca apoi sa ne aducem aminte impreuna de acele clipe minunate, chiar daca vom fi departe una de cealalta…

Ce cred eu despre prietenie? Eu cred ca este o perla rara, pe care o dorim cu totii, dar foarte putini dintre noi o gasim. Ce este prietenia? Cred ca este o relatie care se situeaza undeva intre dragosteintelegere, comunicare si incredere. Nu este o „posesiune” mai pretioasa decat sa ai alaturi de tine, persoane care te iubesc.

Dupa parerea mea, ingredientele unei prietenii sunt: simpatia, disponibilitatea, reprocitateapreocupari si valori morale comune, dar ingredientele cele mai esentiale intr’o prietenie sunt: increderea si fidelitatea .

O prietena, trebuie sa fie prezenta atunci cand toti ceilalti din jur iti intorc spatele, sa imparti cu ea, clipe placute, sa gasesti in ea o confidenta, o fiinta toleranta care sa nu te judece, sa te accepte si sa te iubeasca asa cum esti.

 

„Adevarata prietena este aceea ce stie totul despre tine si continua sa’ti ramana prietena.”

 

Am cunoscut multe persoane pana acum, si poate unii m-au vorbit frumos sau mi-au oferit o vorba buna in timp ce altii m-au lovit unde m-a durut mai tare si m-au lasat indurerata pe asfaltul rece. Putine au fost persoanele care mi-au schimbat viata si optica inspre bine, care chiar au avut ceva de zis asupra persoanei mele si care m-au facut sa rad, nu doar sa zambesc. Am trei prieteni mai apropiati, si asta m-a ajutat sa trec prin destule, insa ce mi-a schimbat din nou viata , au fost 3 zile unde am cunoscut 3 fete de exceptie : sunteti unice in felul vostru.  Una dintre aceste fete nu se mai afla in prezent in viata mea, dar ii pot da nota 10 pentru prietenia acordata. 

..putine persoane mi-au intrat in suflet si au vazut ce-i cu adevarat in el, si cu atat mai putine persoane mi-au devenit atat de dragi incat sa-mi fie frica sa nu le supar, sa nu le pierd de langa mine, sa nu le fac sa ma priveasca cu ochi rai. Nu interesul imi calauzeste viata, ci genu de persoane cum sunteti voi care ma fac sa inteleg mai bine sensul vietii si imi redau legaturile spirituale cu lumea din jurul meu.

 

Hiliohroni! ^^

Lasă un răspuns

