a fi, este, va fi

De cateva zile incerc sa scriu, dar nu reusesc. Ma asez in fata monitorului si simt treptat cum incep sa tremur si sfarsesc prin a tasta cuvinte. Cuvinte aparent lipsite de sens,alese la intamplare…dar care pentru mine ascund in spatele lor o intreaga poveste. Astazi am avut parte de ganduri care s-au vrut a fi mature si rationale, de statistici, probabilitati si procente. Atunci cand am reusit sa am parte de cateva secunde de liniste am visat…am visat putin,cat sa ma amagesc si mi-am amintit de ziua de ieri…si-au luat nastere in mine alte semne de intrebare…am simtit cum inima mi se face din ce in ce mai mica si am vrut sa plec. Sa plec fara sa ajung nicaieri. Sa plec si sa nu ma mai intorc la mine… Azi mi-am reprimat lacrimi. Azi am ras fiindca trebuia sa rad…fiindca o alta eu de acum o saptamana ar fi ras intr-o astfel de situatie…am zambit fiindca trebuia sa zambesc. Am fost rea si imi pare rau…azi m-am comportat controlat,gandindu-mi fiecare reactie; doar in preajma celor familiari nu am tinut cont de acel “trebuie“. Azi m-am mintit cu nerusinare si nu am vrut si probabil nici nu o sa vreau sa accept adevarul.

Stii, azi nu te-am vazut deloc… Azi – a durut.Am stat cu draperiile trase sperand ca astfel nu voi observa trecerea timpului…ca secundele,minutele,orele,zilele nu se vor rezuma la un singur cuvant – asteptare.
Am acceptat un gand nebunesc si spontan. L-am acceptat si in scurt timp mi-a devenit drag.Am ridicat in juru-i ziduri ce tind spre infinit,iar in dorinta de a nu-l altera sau complica-am ajuns prizoniera in propria-mi fortareata.

 

Doi ochi plini de lacrimi. Un zambet fara farmec. O inima singura si o viata fara rost …

Lasă un răspuns

