Mi s-a dat sa ploua …

Atunci cand am o clipa de repaus,gandurile ma inunda…Sunt prinsa intr-un iures al hazardului,al framantarilor.Constiinta? Ce mai inseamna  acest cuvant in ziua de azi? Oare mai am constiinta binelui? Poate ca da..insa cateodata o incalc. Cred ca sunt prizionera propriilor greseli..propriilor iluzii. Traiesc doua lumi paralele ..lumea reala si lumea viselor. Si in ambele mi s-a dat sa ploua.
Oare de ce ploua? Pentru ca s-a plictisit cerul de soare sau soarele de cer? Sau poate pentru ca ii este pamantului sete…
De ce moare viata? Poate pentru ca nu mai vrea sa fie viata sau pentru ca e scurta in clipele de fericire?
Uneori fug..si cand fug..fug de mine,insami,cateodata. Si ce daca mi s-a dat sa ploua? Macar ploua cu soare,iar din cand in cand mai apare un curcubeu…

Lasă un răspuns

