Visul tau

Cat timp inca visezi sa zbori,
eu stau si ma gandesc la tine.
si desi sunt atatia nori,
incerc sa te ajut.
insa tu de multe ori,
te avanti mai sus de soare,
si uiti ca trebuie sa zbori.
si-aluneci prin adancul gol,
Asteptand ca eu…
sa te prind si sa te-arunc din nou.
Insa puterile-mi slabesc…
si-oricat iti spun ca te iubesc,
tu iti doresti numai sa zbori …sa zbori
dar azi cedez…
azi…ma retrag usor…
te las aici asteptand sa-ti creasca aripi,
si zadarnic vei tinde iarasi catre nori.
Vei realiza ca al tau zbor
erau bratele mele
ca un abur trecator
ce-adesea te mangaia
si te ducea spre stele.
Mi-as fi dorit sa stii sa pretuiesti…
sa imi intorci iubirea…
sa te intorci sa-mi povestesti
Cum este Universul.
Ai uitat sa : existi,traiesti, iubesti si sa daruiesti.

Lasă un răspuns

