Doar un vis

  Este noapte, tarziu. Peste oras s-a asternut o liniste deplina. Este un cer innorat, dar totusi vad o stea. Privesc pe fereastra, admirand jocul luminilor de pe strada. Insa, gandul imi zboara departe, la tine… Inchid ochii si- mi imaginez ca sunt acolo; acolo unde ar trebui sa fiu… Ascult o melodie  si din nou gandul imi zboara la tine. Iti simt oarecum prezenta chiar daca nu esti langa mine.. 
    Te chem cu gandul. Astept sa vii… Vino cu al tau superb suras, cu a ta privire blanda, patrunzatoare… Vino ca sa te admir macar o data. Vino ca sa imi mai alungi noptile triste si pustii, sa indepartezi nelinistea din sufletul meu! Tu faci ca secunda sa se transforme in eternitate, atunci cand vorbim ca raiul sa coboare pe pamant ca inima mea sa tresara si sa-mi arate ca e in viata.
    Deschid ochii. Ai venit. Suntem fata in fata. Ne privim intens. Zambim.Apoi totul dispare in ceata. Am revenit cu picioarele pe pamant. Cam asa a fost cu visul … Toate se intampla ca intr-un vis. Mai mult ca sigur ma vezi ca o nebuna dupa ce ti-am spus ca te-am visat. 🙂

Lasă un răspuns

