….

As vrea sa fiu mai mult decat un om.
As vrea sa simt cum se reazama cerul pe ape, sa-mi rasufle pe sub pielea infinita miliarde de plante, sa se oglindeasca-n ochii mei toate stelele universului. As vrea sa fac o coroana de vise divi....ne, sa se imprastie in bobocii timpilor neauziti, as vrea sa simt simultan raceala pesterilor nedescoperite si fierbinteala mocnita a vulcanilor adormiti. Prin vene de lumina as cauta carari noi de spatiu in care farame de gand sa anime in joc o noua silaba.
As vrea ca matematica sarind dintr-un cerc in altul, sa-mi cante muzica frecventelor armoniei, si urechile mele sa zboare prin praful interstelar, ca un elefant straveziu inaripat, si dincolo de sensurile gandului sa ma legene imposibilul pe coardele dulci ale renasterii primilor zei. Sa gust din paharul istoriei cu nesat si cu rabdare, si cu buze de cerneala sa scriu versuri nemaipomenite. Dintre toti oamenii, si toate fiintele in nemarginire risipiti, te-as gasi, in baie de lumina si intuneric ne-am desfata de impulsul contopirii fara sfarsit, am creste mereu dintr-o sete adapata din propria necunoastere.
Gandul meu mic intepenit in cuvinte, ramane la ideea de foton, o vibratie punctiforma a unei mari de infinite posibilitati, imi orbeste mintea, si pasii mei se impleticesc cand bucati de materie au in ele microbul atractiei universale, ca o soapta perversa ce te scutura de liniste.
Ordinea ce o simt, imi impaienjeneste vederea. Decat muzica imi linisteste dorintele, si chiar daca nu pot sa creez o gaza, ma bucur de sensul intrinsec, fascinant al vietii ce mi-e dat sa o traiesc. Multumesc.  Si chiar si asa, sunt mai mult decat pot sa cunosc. 2 celule s-au iubit, si au nascut celula dupa celula, organ cu organ, si din aceasta dragoste nesfarsita a crescut un organism, cu mii de povesti microscopice, lupte si incercari, amintiri ascunse in forme si culori, masini invizibile se strecoara pe cai proprii, carand pasageri-fantoma catre scopuri ciudate, unele lasate cu limba de moarte, altele nascute din foamea de nou.
Cand voi inceta sa ma intreb cum a aparut omul si care este sensul vietii, poate o sa si incep sa traiesc.

2 gânduri despre &8222;….&8221;

Lasă un răspuns

