Notă

Doar un fluture

 

Metamorfozeaza-te in fluture…
Vreau sa alerg dupa tine
Sa te prind in sufletul meu,
Sa te tin doar pentru mine.

Vreau sa fi un fluture viu colorat
Sa-mi colorezi interiorul,
Sa pulsam amandoua
Prin ceata neagra, stricand decorul.

Vreau sa zbori catre cel mai inalt cer,
Sa lasi in urma ta,esenta,
Plina de lumina, sa-ti pot gasi urma,
Dupa sclipirea argintie.

Vreau sa ma zaresti de departe
Sa-mi strigi numele, folosind doar soapte
Vibratia inimii tale sa-mi cuprinda fiinta
In cea mai perfecta armonie cu putinta.

Jocuri de lumina si raze
Se transpun prin vocea mea…
Te strig, sper sa ma auzi,
Sa-mi recunosti lumina,
Arata-te si curma-mi suferinta…

 

Lasă un răspuns

