Fantasy

Stam amandoua pe tarm privind in larg pescarusii ce se avanta spre inaltimi. Valul vine si se duce, vine si se duce, asa cum trece si mana ei peste mine acum. Rade usor langa ochiul meu drept si se rupe din mangaierile mele si alearga libera ca o pasare salbatica aruncandu-se in mare. Inoata vesela, stropind in jur si rade, rade fericita ca eu o privesc de pe tarm, rezemata intr-un cot. Zambesc, semn ca imi place ceea ce vad.
Vine langa mine rasufland cu putere. Joaca in apa a obosit-o si se prabuseste pe nisip langa mine. Pune capul pe coapsele mele si tace. Tac si eu in timp ce ii despletesc parul ud, amestecat cu nisip si alge. Il adulmec, il sarut, ii simti gustul. Ma intorc catre ea si ma asez in genunchi la doar un brat distanta de ea. Imi alunec degetele pe umerii ei, pe bratele sale, conturandu-i trupul pana in varful degetelor de la maini. Degetele mele rasfira nisipul. Privesc scoicile, cautand una pe care sa i-o daruiesc. Imi rosteste numele in timp ce o mangai cu degetele in sus si in jos pe pielea umeda, incalzita de soare.
Iau un pumn de nisip si il las sa curga printre degetele desfacute pe trupul ei intins. Nisipul curge ca dintr-o clepsidra. Masoara de fapt timpul petrecut cu ea. Timp pretios ce se masoara in caratele placerii. Nu ne aruncam una in bratele celeilalte, dar simtim placerea in nisipul ce curge fin peste pielea ei . Buze moi acompaniaza nisipul ce o acopera. Sunt buzele mele, cercetandu-i curioase trupul. Vor sa-i cunoasca forma, sa-i invete culoarea, sa-i simta aroma. O ating usor, abia sesizabil, ca si cum buzele mele ar fi spuma de mare…
Se intinde pe spate si inchide ochii. Buzele-mi aluneca pe pieptul ei, pe umeri. Parul ei s-a uscat in razele soarelui si ii acopera acum gatul. Ma adulmeca. Imi recunoaste parfumul. Buzele mele ii prind usor pielea si coboara de-a lungul conturului sau. Mana mea ii traseaza linii prelungi de nisip pe mijlocul pieptului.
Buzele mele ajung mai jos, pana la solduri, apoi coboara pana simte sarutul meu chiar pe abdomen. Sa continui? Sa merg mai departe? Ceea ce vad imi taie rasuflarea.
Un tipat ne trezeste din euforie. Un pescarus trecea pe deasupra noastra tipand… Credeam ca am strigat eu in momentul unirii noastre, dar aici tipatul meu, al pescarusilor si vuietul marii se contopesc. Avem rasuflarea taiata in miscare ampla a trupurilor ce se cunosc aici pe nisipul cernut de timpuri… Nu mai e putin si valul se sparge de tarm si odata cu el o trimit intr-o lume secreta in care eu o initiez acum, pas cu pas, mangaiere cu mangaiere. Este a mea, ajunge doar sa mai adormim una in bratele celeilalte, simtind fluxul ca ne atinge talpile, genunchii, coapsele. Ne rostogolim agitand nisipul, inecandu-ne in valuri.

Ne despartim cateva clipe si lasam marea sa ne spele trupurile infierbantate de dragoste si de soare. Nu stiu cand bratele ei ma cuprind din nou pe la spate. Ma arunca in mare si sare si ea odata cu mine. Imi inconjoara mijlocul cu picioarele. Tremuram de emotie. Plaja ne apartinea. …Suntem doar noi si marea. Un val ma ridica si ma izbeste de pieptul ei. Mainile ei s-au inclestat in talia mea .

Acum, pluteste precum o sirena pe valurile ce o ridica usor. Sunt langa ea si cu un ras nebunesc ma avant intr-un sarut patimas.
Este deja undeva intre cer si pamant, am ridicat-o demult deasupra apei.  Suntem singure pe pamant, nimeni nu mai exista. Deasupra cerul, in jur multa apa si doar noi .

Ne sarutam lung in timp ce valurile ne duc din nou pe tarm sa dormim una in bratele celeilalte. 🙂

Lasă un răspuns

