Cheta de zambete

smile

De 2 ani incoace, eu am initiat „cheta de zambete” pe care o fac intr-un anumit anotimp ales la intamplare.

Ce este o cheta de zambete?

Cheta de zambete= o adunare voluntara din mai multe persoane cu scopul de a strange cat mai multe zambete pentru a aduce un zambet plin de culoare si caldura persoanei(lor) care a(u) uitat sa zambeasca, persoanelor dragi sau persoanelor care se afla la distanta. 🙂

Teoria ca teoria, dar sa vedeti practica. M-am echipat cu un aparat foto, o foaie si un marker. 🙂 Dupa aceea mi-am rugat cativa prieteni sa se echipeze si ei. Bun, toate bune…  Pe aceea foaie am scris: ” Un zambet donat=Un suflet fericit”. Am mers in diferite localitati si am rugat oamenii de pe strada, din pub-uri, facultati, licee, parcuri, daca pot sta la o poza in care sa ne zambeasca. Suprinzator, oamenii au fost calzi si ne-au zambit, stiind ca zambetul lor va ajuta pe cineva.  Dura doar o saptamana aceasta initiativa. In ce oras nu am putut sa ajung, am rugat cate o cunostiinta, sa fie ea/el, fotograful si sa imi trimita apoi pozele. Ce se intamplau cu pozele? Pai, acu’ 2 ani , am facut un colaj de poze, pus intr-o linie melodica si cu un text funny, iar anul trecut,  pozele au fost printate si facute album … pe o parte era poza, pe spatele sau era scrisa o poezie, un gand bun sau o urare scrisa chiar de acel/aceea strain/a care ne-a daruit zambetul.

Impactul a fost de doua feluri. Primul impact este cel asupra persoanei care a primit acest mare zambet plin de culoare a fost cel la care ma asteptam , adica scopul meu fusese atins: Zambetul a revenit pe fata, culoarea obrajilor devenisera inflacarati…dar mai exista si cel de al doilea impact. Cel asupra mea. Nu pot descrie sentimentul pe care il simteam, cred ca era de fericire, pentru ca facusem o bucurie, ceva de neasteptat unei persoane. Nu pot descrie ce simteam atunci cand fiecare om necunoscut se oprea si ma lasa sa-l fotografiez.

Deci, da, e timpul sa daruiesc si sa colectionez zambete!

Si nu uitati, ca in viata puteti trece mai usor daca zambiti 😛

P.S. Zambiti,va rog! Nu stiti cine se va indragosti de zambetul vostru!

4 gânduri despre &8222;Cheta de zambete&8221;

    • Eu sunt o persoana care zambeste foarte mult si incearca sa le readuca zambetele oameniilor. E cam greu,dar pot face diferenta dintre un zambet fals sau un zambet sincer 😛 si reusesc sa fac persoanele din jurul meu sa zambeasca cu toata culoare ori prin prezenta mea, povestile,perpetiile mele sau fara sa fac nimic.

Lasă un răspuns

