Am …

Am invatat ca lucrurile pe care le fac, vorbele pe care le rostesc ii pot rani pe oamenii din jur, oamenii la care tin. Bineinteles ca stiam asta dinainte. Dar ieri am trait lucrul asta si nu a fost un sentiment pe care as vrea sa il experimentez din nou.

Am invatat ca si oamenii la care tii cel mai mult pe lumea asta pot sa te dezamageasca, sa te raneasca si sa te doboare, dar nu pentru ca asta si-au propus, ci pentru ca sunt oameni si ei, si sunt supusi greselilor.

… invatat ca dragostea nu are limite, nu cunoaste niciun fel de bariera. Am fost pusa sa aleg intre dragoste si orgoliul meu. A fost o alegere grea deoarece nu vroiam sa trebuiasca sa renunt la niciuna dintre aceste doua lucruri. Dar stiam ca nu este posibil sa le pastrez pe amandoua, asa ca am decis sa imi ingenunchez orgoliul la altarul dragostei, sa trec peste egoul meu pentru ca iubesc.

…invatat ca fiecare din noi greseste si ca trebuie sa ne iertam reciproc, intr-o disputa nu poate fi doar una vinovata. Si astfel, am realizat, ca de multe ori, fara sa vrem, ne ranim reciproc, si de cele mai multe ori nici macar nu realizam asta.

 

…invatat ca viata ne doboara de multe ori, dar numai de noi depinde daca ramanem la pamant, sau alegem sa ne ridicam si sa o luam de la inceput.

… invatat ca zilele precum ziua de ieri trebuie ingropata undeva; in adancul sufletului si lasata acolo sa se stearga din amintire….

…invatat ca noi detinem acuarelele si noi trebuie sa ne coloram viata in ce culori vrem.

…invatat ca trebuie sa ne resemnam pentru ca oamenii nu sunt nemuritori.

Totusi lucrurile pe care le-am invatat in urma acestor luni trebuie pazite, ferecate undeva in abisurile mintii si readuse la lumina cu prima ocazie, pentru a nu repeta inca o data aceleasi greseli! Am invatat si inca mai invat …

Lasă un răspuns

