Notă

M-am nascut in anul 1990. Ce a fost pentru mine inainte de asta?
Sau gandul meu de-acum este o bataie intr-o usa inexistenta, rod al mintii nelinistite de zi cu zi?
Poate ca inainte n-am fost om. Eram o emanatie cosmica fara nume si fara sens, cautand niste atomi pe care sa-i tulbur, un sange sa-mi pulseze, o apropiere a contrariilor.
Din punct de vedere omenesc eram nimic. 
Dar nu poti sa nu te intrebi, sa nu te izbesti de aceasta neagra negura a dezamintirii, si sa treci prin ea cu faclia acceptarii totale a tot ce e si ce nu e.

Lumea a existat si inainte. Dovada sunt alti oameni, isotira si forma insesi a lumii. Adica povestea a inceput dinainte mea. Suntem niste eroi intarziati. No problem, misterele excita minte si trup in egala masura. Poate pentru ca trupul are o logica a lui, imbatabila si implacabila, legi primare ale atractiei si dorintei, iar a le controla prin gandire inseamna uneori a modela energiile primare, dar unde-i acela ce nu innebuneste si nu se las trait de cantecul firii?

asta iese din vin amestecat in „amurgul gandurilor”. vin..amurg, nu doar culoarea le seamana, as zice ca este ceva si cu uitarea

Lasă un răspuns

