Ce-ar fi daca

Am inceput cu Ce-ar fi daca…

Si ce-ar fi daca am incepe de la final si am ajunge la inceput,
Sa fie lumea-ntoarsa cu josul in sus
Si crengile copacilor sa creasca in pamant,
Fara a mai sti a vrea sa mangaie cerul…
Ce-ar fi daca?

Si daca ar fi totul neutru,conturat in alb si negru,
Fara a mai sti „a mirosi” din apa marii,
Si „a bea” culoarea ierbii
Ce-ar fi daca?

Si ce-ar mai fi de lumea s-ar iubi prin ura, inselaciuni,
Cutite-n spate si palme peste gura
Cu vorbe de ocara si pus sare pe rana,
Ce-ar fi daca?

Am uita sa traim un planset de vioara sau un scancet de chitara
Acompaniat de un dor pus pe aripile unui vant de vara…

Dar e doar un Ce-ar fi daca…
Si totusi… un „daca” de care uitam ca nu exista si de care totusi ne e frica.
Ne e frica de uitare, de iubire ,
De puritatea unei lacrimi scurse din sincera traire,
Frica de a trai asa cu vrem sa fim…

Si totusi Ce-ar fi daca ne-am aminti cum vrem intr-adevar sa fim,
Sa reincepem sa traim….

 Image

Lasă un răspuns

