Unele femei își dezgolesc rapid trupul. Eu îmi dezgolesc sufletul. Și nici măcar nu am nevoie de preludiu și de vorbe suave ca să o fac.

Cred că în fond este una dintre cele mai mari greșeli. Norocul meu că despre cei care-și dezgolesc sufletul nu se spun lucruri urâte. În fond, noi suntem cei care dăruim prea mult și prea repede.

Eu nu-mi impun nici să nu simt, dar nici să simt. Nu-mi impun să mă prefac cu nimic. Dau dovadă de o sinceritate usturătoare câteodată. Nu m-am prefăcut în viața mea prietenă cu o persoană care nu mi-a plăcut din primele minute și nici n-am căutat să mă îndepărtez de oamenii care mă atrăgeau ca un magnet. Am vorbit întotdeauna despre mine și experiențele prin care am trecut; n-aș putea spune că am fost totuși o carte deschisă. Sau poate da, dar una fără dicționar. Mi-am mărturisit temerile și experiențele, dar n-am căutat să justific nimic din ceea ce sunt. Mi-am spus povestea de parcă aș fi fost un martor involuntar la propriile mele trăiri, dar n-am explicat niciodată cum m-au schimbat experiențele trăite.

Am fost atrasă întotdeauna de persoanele care și-au dezvelit sufletul în fața mea. Cele care nu și-au impus să mă placă pentru că mă citesc unele persoane. Îmi plac oamenii sinceri, cei care nu poartă măști și scuturi.

Cât despre cei care își dezvelesc trupul prin dormitoare străine, despre ei nu știu ce să zic. Nici măcar nu-mi pasă. Fiindcă trupul meu n-a fost niciodată atins de o persoană înainte de a ști că ea mi-a iubit sufletul dezgolit.

 

Lasă un răspuns

