A….casa.

Imi iubesc noua casa pentru ca ma regasesc in fiecare cm din ea, pentru ca m-a reinvatat ce inseamna “acasa”… ador patul imens, sifonierul cu 100 de umerase asa cum imi place mie si masuta la care o sa imi beau cafeaua in fiecare dimineata. Imi iubesc seturile de lenjerie intima care stau lenese in sertar si pantofii asezati ordonat, pe categorii.

Imi iubesc tabieturile, cafeaua cu muult lapte si Kentul lung…

Imi iubesc draga mama, unde din pacate, nu exista cuvinte indeajuns de potrivite pentru a descrie ceea ce simt, nici macar cat sa zgarie suprafata a ceea ce inseamna recunostiinta, multumirea si iubirea ce o port acestei femei minunate care m-a purtat pe umeri pana aici. Asa ca folosesc o exprimare simpla pentru ca lucrurile simple sunt intotdeauna cele mai frumoase; imi iubesc surorile si fratele, asa de neintelesi cum sunt ei cateodata, asa posesivi cum ma vor numai a lor, sora lor scumpa si aeriana.

Imi iubesc prietenii de suflet, putini cati sunt… dar mereu acolo, lipiti de sufletul meu.

Imi iubesc linistea si nelinistea, singuratatea, geloziile, implinirile, copilariile, mofturile si visele… Iubesc farama de copil din mine si femeia care sunt in majoritatea timpului.

E bine sa fii acasa..in casuta ta. 🙂

Lasă un răspuns

