Regăsire

Mâinile mele cunosc povestea vieţii mele, primele jucării, prima plimbare mână în mână, prima căzătură, prima îmbrăţişare, prima mângâiere, ultima atingere. Buzele mele îţi povestesc iubiri dulci, pasiuni, amintiri, clipe alintate, primul te iubesc, primul iartă-mă, primul bună dimineaţa, primul noapte bună.
Sufletul meu este o tornadă, azi este soare, mâine totul pare fără sens. Şi uite aşa trec de la o stare la alta; uite aşa pretind iubire şi apoi nu vreau nimic gratis; uite aşa plec de lângă tine şi mă întorc pentru a te îmbrăţişa; uite aşa îţi spun că m-am supărat şi apoi vreau să glumim. În suflet am un amestec. Culori aprinse, culori reci, sentimente frumoase, reproşuri. Am învăţat să-mi accept durerile, să-mi iubesc slăbiciunile, să-mi ascult inima, să-mi vindec sufletul, să mă răsfăţ şi cel mai important să mă iubesc aşa cum sunt.

Lasă un răspuns

